Σάββατο 27 Αυγούστου 2016

“Νά βλέπεις τούς ἄλλους ὡς ἁγίους…”

Παιδί μου, ὁ καρπός τῆς ἡσυχίας πού ἐπιδιώκεις εἶναι νά ἐπιδιώκεις νά βλέπεις τούς ἄλλους ὡς ἁγίους, ὡς ἀγγέλους.

Ὅταν βλέπεις στούς ἄλλους ἐλαττώματα καί ἰδίως στόν Γέροντά σου, νά ξέρεις ὅτι ἔπεσε ἡ πνευματική σου ζωή, ὑποβιβάστηκε, καί χρειάζεται πολλή μετάνοια καί αὐτομεμψία.

Ὅταν βλέπω καί κρίνω μέσα μου τούς ἀδελφούς μου, νά ξέρω ὅτι δέν πάω καλά…


Πρέπει νά πιστέψω καλά μέσα μου, ὅτι ὁ κάθε ἀδελφός εἶναι καλός καί ἅγιος καί μόνο ἐγώ εἶμαι ὁ πιό ἀχρεῖος.

Σέ κάθε παρεξήγηση νά βάζω ἐγώ μετάνοια, εἴτε φταίω εἴτε ὄχι, γιά νά εἶμαι πάντα εἰρηνικός μέ τούς ἄλλους καί νά εἶναι μαζί μου ἡ Χάρις τοῦ Θεοῦ.

Ποτέ νά μήν κοινωνήσω τά θεῖα Μυστήρια ἄν ἔχω πικράνει κάποιον ἀδελφό καί δέν ἔχω συνδιαλλαγεῖ μαζί του.

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΦΡΑΙΜ ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΗΣ
Γέροντας Ἐφραίμ ὁ Κατουνακιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...